perjantai 14. maaliskuuta 2014

Löytöjä kirppikseltä ja Ebaysta

Jesh! 
Nyt jaksoin kirjoittaa tän loppuun!
Eli kuvia viimeaikaisista löydöistäni :)


Aitonahkatakki, UFF second hand, 15 €
-Vihdoin! Oma, aito nahkatakki! ;__; En ookkaa tätä halunnu ku vasta sellaset 9 vuotta.

Pinkki pipa! UFF second hand, 3 €

Satanic leggins :'D Ebay - Hong Kong, 5,57 €

Niittejä 520 kpl, Ebay - Hong Kong, ~5 €

Muovipiikkiranneke, Ebay - Hong Kong, 1,28 €

Kuten huomata saattaa, olen hullaantunut Ebayhin. Kiinasta saa niin halvalla kaikkia koruja yms. ja free shipping! = Ei posteja! Esimerkiksi vika kuva käsikorusta, tollanen maksaa koruliikkeessä ehkä 8 € ò_ó Paljon olen tilannut myös kännykän kuoria, niitä jokaista en nyt ajatellut kuvata, kun ovat ihan perus punasta, mustaa ja kalloa. Tämmöstä :) 

Tilasin äskettäin myös lisää hiusväriä Briteistä! 6 purkkia Directions Flamingo Pink - hiusväriä tältä myyjältä. 6 purkkia täällä kaupassa maksaa about 50-60 euroon ja itse maksoin noista 31 euroa :) Hiusklipsipidennykset haluaisin myös tilata, mutta en tohdi vielä. Niihin menee ainakin 45 euroa, kun aitohiuksena tilaa.

Tämän mallisia kenkiä olen kuolannut ihan liian kauan. Löysin nämä edullisesti Ebaysta, mutten ole varma riittääkö suurin koko minulle, isojalka kun olen :( Ahkerasti olen kytännyt myös facebookin goottikirppistä, josko joku laittaisi järkevään hintaan tällaiset myyntiin, muttei ole vielä sattunut eteen. Näitä ihania odotellessa! <3

Hauskaa viikonloppua kaikille! <3



8 kommenttia:

  1. Varoituksen sana! Mulla on nuo legginsit kanssa ebaysta. Toinen puoli tuosta printistä kellastui yhtäkkiä. Luulen että tapahtui jotenkin kun jätin ne märän pyyhkeen alle tai vastaavaa. Outoa, varuillasi! :D Mutta tosi kivoja juttuja olet haaviisi saanut!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei kiitos tiedosta! :O Pitää olla varovainen noiden kanssa, kun on niin erilainenkiva printti :) Ja kiitos!

      Poista
  2. Hienoja löytöjä :) pitäis varmaan itekin tilata kaikki niitit rotsia varten eBaysta kun on noin halpaa. Mut muistan, kun tilasin palloketjua koruille Kiinasta ja siinä kesti tosi kauan... mut kai sen viittii odottaa, kun halvalla saa. Ja omg mikä vinkki, taidan kans tilata tolta eBay-myyjältä hiusvärini! Pinkkiä täälläkin :p

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Halpoja niittejä tosiaan! Kannattaa olla tarkka niittien mitan kanssa, vähän ehkä turhan pieniä noi tilaamani mustat niitit, mutta menee varmasti hyvin hameen reunassa yms. Kolme viikkoa on postissa kestänyt melkein kaikissa näissä tilaamissani jutskissa, hiusvärit tosin tuli kahdessa viikossa! :)

      Poista
    2. Aah, okei, kiva tietää. Joo, mä tarvisin lähinnä sellasia rottaniittejä, en kartio. Mut kai mä löydän ku jaksan perehtyä :p ja hyvä myös tietää, että hiusvärit tulee tuolta n 2 viikossa, niin en sitten tilaa ja odota seuraavana viikkona hiusväri ihan kulahtaneena :DD tarvinee hakea Cybershopista Pinkissimoa... hei muuten, onko tuossa Directionsin Flamingo Pink - ja Carnation-värissä paljon eroa? Oon kai värisokee, mut mulle ne näyttää suht samalle. Jos sul on kokemusta tuosta Carnation-väristä.

      Poista
    3. Ensimmäistä kertaa pääsen kokeilemaan tuota Flamingo Pinkkiä, sitten kun tulevat postissa :) Carnation-väriä en ole kokeillutkaan. Ceriseä vain. Mut kyllä noi munkin mielestä aika saman värisiä on :O Ehkä joskus voisin tilata Carnation väriä ihan vaan testinä :)

      Poista
  3. Hei määkin tilasin vastikään ebaysta nuo piikkikorkkarit! Joko omas on tulleet? Hieman jänskättää mimmoset sieltä sitten tulee, voikoha laatuun luottaa jne.. :/ :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En mie uskaltanu tilata niitä :< ovat kuitenki pienet mun 41-koon jalkaan ;__;

      Poista

Heitäppä kommentti! Kiitos! ^-^
✪ Jos haluat viestin vastauksestani; muista laittaa ruksi 'ilmoita'-kohtaan! ✪
Kommentit julkaistaan hyväksynnän jälkeen.