sunnuntai 13. heinäkuuta 2014

STIGA!

'Min'en aio koskaan kasvaa aikuiseksi! Di-diiii-diiii!'

Mikään saa onnellisemmaksi kuin oma Stiga! Hahhah! Halusin pentuna niin kovasti oman Stigan, mutten saanut (eli tämän mäenlasku rattikelkkan), joten nyt hommasin oman, vaikkakin vähän erimallisen kuin silloin! Hahhah! *Oon iha intopinkeenä* ^-^

BUJAA!


WHIIII!




En saanut pentuna myöskään
a) Turtles-leluja, vaikka olin kova Turtlesfani 
b) lemmikkiä (hamsteria/gerbiiliä/kissaa/koiraa jne.) tai 
c) Spyro/Crash Bandicoot-pelejä PS1:lle ...

No ainakin b-kohdan olen jo toteuttanut sekä Stigan ! Hahhah!

Kuulostaa hirmu katkeralta tekstiltä ("en saanut sitä, tätä, tuota lapsena yhyy"), mutta todellisuudessa olen ihan tyytyväinen lapsuusaikaani. En saanut aina mitä tahdoin ja mitä päähän pälkähti, joka oli kylläkin hyvä. Vaikkakin olin(ja olen edelleen) aika kovapäinen ja mutsin kanssa otettiin aika kovastikkin yhteen tahdon-asioista. Oli kuitenkin rajat ja säännöt mitä piti noudattaa tai muuten huono heilui ja muutenkin oppi kunnioittamaan muita. Jalat tukevasti maassa ja pää pilvissä! ...edelleen.









Olen päättänyt, etten anna muiden mielipiteiden enää vaikuttaa valintoihini ja elämääni. Teen niin kuin tahdon, parhaaksi nään tai muuten vaan, jos siltä tuntuu. Joskus tässä kuukausi sitten, ajoin sen perkelleen "piilokaljunkin", ihan vaan siksi, koska yläasteella en sitä muiden mielipiteiden takia uskaltanu tehdä! 

Teen höpsöjä juttuja, kokeilen ja tutustun, nautin elämästä. Sillä silloin, kun on minun aika täältä lähteä, aion lähteä onnellisena, elämäni eläneenä.

^Suosittelen muillekin.

Ja takaisin potkulautaan; se on huippu! Se on punainen! Se on kevyt! Se on kätevä ja nopea! Whiii ^_^
Tiistaita odotellessa, sutkin tolla töihin!

Mukavaa viikonalkua kaikille! <3




Seuraa blogiani Bloglovinin avulla

4 kommenttia:

  1. Aivan järkystyttävän ihana potkulauta! Mäkin haluuuunn :C <3

    VastaaPoista
  2. Loistavia kuvia ! :D Muutenki lueskelin sun blogia ja tykästyin ! .. varsinki sun koira on ihan vallottavan ihana ^-^

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiiiiiitos! :) Nuppu on todellakin valloittava otus ;)

      Poista

Heitäppä kommentti! Kiitos! ^-^
✪ Jos haluat viestin vastauksestani; muista laittaa ruksi 'ilmoita'-kohtaan! ✪
Kommentit julkaistaan hyväksynnän jälkeen.