sunnuntai 26. lokakuuta 2014

Pitäis lähtee

...tänään jonnekkin ja kertakaikkiaan kiinnostus liikkumiseen muualla kuin kotona tai metässä on täys nolla!

Haluisin vaan olla kotona ja unohtaa kaiken, olla vaan. Pelata. Möyrytä koirien kanssa. Olla räjähtäneen näköinen. Mutta nyt oon jättämässä väliin syömään lähtöä! O_o Oltais kaveriporukalla menossa itikseen syömään yhteen sushipaikkaan, mutta jostain syystä...ei vaan kiinnosta.

Isot on ongelmat mullakin, todellakin. Mutta kun tää mun "ulostautuminen" eli lähteminen on saanut jotenkin sellasen piirteen, etten käy enää missään. Jos ei sitten ole jotain oikeesti suurempaa, synttärit, halloween tms. En vaan jaksa. Ei kiinnosta. 

Ahistaa, koska mun odotetaan tulevan.

Mun on pakko saada itteni meikattua, laitettua ja lähdettyä sinne. Pää lyö tyhjää, eikä ole mitään sanottavaa. Todennäköisesti tulen olemaan todella hiljaa koko ruokailun ajan. Tai sitten, vedän jonkun ihme hokkuspokkus-tempun ja repäisen perseestäni positiivisen asenteen ja olen mukana meiningeissä. 

Ei sillä, nää tyypit joiden kanssa ollaan menossa on mukavia kamuja, tää ei johdu millään tavalla niistä.

Äh. Huomenna on jo maanantai ja paine alkaa. Ens viikko aikaa tehdä tapetoinnin näyttö.

Ehkä mä jaksan. Oon aina ennenkin jaksanu.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Heitäppä kommentti! Kiitos! ^-^
✪ Jos haluat viestin vastauksestani; muista laittaa ruksi 'ilmoita'-kohtaan! ✪
Kommentit julkaistaan hyväksynnän jälkeen.