torstai 27. marraskuuta 2014

Jäätävä flunssa

Eipä siinä. Olen ollut viime maanantaista asti saikuttamassa kotona. Ei ole kuumetta, mutta kauhea väsymys, kylmävapina sekä joka paikkaa kolottaa. Olin tänään lähdössä kouluun ja aamulla koiria ulkona käyttäessä huomasin, etten ole vieläkään kunnossa. Mulla oli järkyttävä määrä vaatteita päällä ja ulkona oli kuitenkin neljä astetta lämmintä ja silti tärisin siellä. Toivottavasti huomenna pääsen kouluun jatkamaan erikoismaalaus-seinän tekoa.

Yllättääkö, että kaikella tällä vapaa-ajalla olen vain pelannut wowia ja mussuttanut suklaata?
Kauhia morkkis varsinkin tuosta suklaasta.

Ja sitten vähän wow-screenshot spämmiä:















Musta ois hauska alkaa streamaa mun pelejä ja kerran sitä koitinkin aivan järkyttävän huonolla menestyksellä. Meillä on niin kura nettiyhteys (24/1 tai jotain vastaavaa), ettei siitä tullut vaan yhtään mitään. Ihan alko vituttaa, kun meillä on niin huono upload, että se streami vaan tökki.
Twitch profiilin voisin kuitenkin tähän linkata, jos vaikka tulevaisuudessa asuttais sellaisessa talossa, jossa on kunnon kuituverkko ja hullu laajakaista ja pääsisin streamaa, mut siitä varmaan hehkuttaisin silloisessa blogikirjoituksessani. http://www.twitch.tv/raveniii/profile

Eipä tässä muuta. Kahvia naamaan ja lisää fisustelua wowissa.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Heitäppä kommentti! Kiitos! ^-^
✪ Jos haluat viestin vastauksestani; muista laittaa ruksi 'ilmoita'-kohtaan! ✪
Kommentit julkaistaan hyväksynnän jälkeen.