sunnuntai 22. helmikuuta 2015

Ensimmäinen kerta....

Hihhih! Otsikko hieman johtaa harjaan, koska en aio nyt kertoa _siitä_ ensimmäisestä kerrastani. Youtubessa tuli tällainen haaste-/tehtävä vastaan, jossa listataan ensimmäisiä kertoja random asioista. 

Ensimmäinen ...

1. ...Paras ystävä
-En kyllä varmaksi muista, mutta veikkaan tyttöä, joka asui samalla tiellä kuin mummoni. Muistan ensitapaamisemme, joka oli oikeasti tosi outo! Olin varmaan jonkun 5-vuotta tms. Kävelin mummolan tietä ja huomasin omakotitalon pihalla nätin leikkimökin. Kävelin vaan pihaan ja kysyin onko heillä lapsia! :D (Oikeasti! Kyllä vaan!) Vastasivat ystävällisesti, että kyllä heillä tyttö on, joka on yläkerrassa huoneessaan, jonne sitten vaan käppäilin. Kysyin tahtoiko tämä leikkiä kanssani ja siitä meidän parin vuoden(?) ystävyys alkoi :)

2. ...Pusu
-Jos ei poskipusuja lasketa, niin se oli varmaankin kuutosluokalla ensimmäisen poikaystävän kanssa :) Hihihiihi!


3. ...Konsertti/festari
-Ilosaarirock 2006. Itse olin silloin 16 ja aivan täpinöissäni! Pääsin ekaa kertaa toiseen kaupunkiin festareille! :) Huijännää!

Kati 16w @ Ilosaarirock ! Uh yea!

4. ...Julkkis ihastus
-Ville Valo! Teinin huone oli täynnä Villen kuvia ja ah sitä ihanuutta kun näin HIM:n ensi kertaa! :3 <3



5. ...Lemmikki
-Minulla ei varsinaisesti ollut ikinä lemmikkiä lapsena. Oli tietysti kokeilussa yksi koira, muttei voitu sitä pitää kun veljeni sai niin pahat allergiakohtaukset :( Mutta kun muutin ensiasuntooni, muutti luokseni myös poikakani; Bumba :3


6. ...Työpaikka
-Olin varmaan 10-vuotias kun kasasin mansikkalaatikoita veljeni kanssa torikauppiaalle muutama kasa ! :D Saatiin siitä karkkirahaa.

7. ...Meikki
-Olin varmaan neljä-viisi-vuotias kun pyysin kummitätiäni meikkaamaan minut! Kummitäti oli silloin ja on edelleen maailman paras täti ja olen aina ihannoinut häntä. Olin kuulemma ollut ihan täpinöissäni silloin :D

8. ...Lävistys
-Korvikset minulle taidettiin laittaa jo neljä-vuotiaana, mutta ensimmäinen lävistys oli kulmakoru.



9. ...Rakkaus
-Olin varmaan 14, kun kaverin serkku tuli viettämään koko kesän kaupunkiimme. Hän oli ollut jo edellisen kesän siellä, joten tunsimme jo entuudestaan. Vietimme koko sen ajan yhdessä kun hän siellä oli ja sinä kesänä taisin rakastua toden teolla ja itkin pitkään kun hän joutui palaamaan kotikaupunkiinsa.

10. ...Puhelin
-Olin ekalla luokalla kun sain äitini vanhan Erikssonin. Siinä oli tosi pieni näyttö, jossa näkyi vain yksi rivi tekstiä kerrallaan. Puhelin ei ollut käytössä kovinkaan kauaa, koska mielestäni en tarvinnut sitä ja seuraavan oman puhelimen taisin saada kolmos- tai nelos-luokalla.


Saa tehdä jos tykkää! :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Heitäppä kommentti! Kiitos! ^-^
✪ Jos haluat viestin vastauksestani; muista laittaa ruksi 'ilmoita'-kohtaan! ✪
Kommentit julkaistaan hyväksynnän jälkeen.