perjantai 27. maaliskuuta 2015

Hate this feeling

Tää päivä suckaa iha urakalla.. Heräämisestä asti oon ollu ihan pihalla, eikä meno ole siitä muuttunut. Heräsin, join kolme kuppia kahvia ja batteryn eikä mitään vaikutusta. Sain kuitenkin imuroitua ja laitettua pitkään pyörineet pyykit kauhean taistelun jälkeen.

En ole varmaan koskaan ollut näin väsynyt ja veto pois... ihan järkyttävä tunne. Ei jaksa edes sohvalta nousta hakemaan vettä. :C Koko päivän olen vaan tuijottanut Supernaturalii ja mussuttanut paskaa... heihei pudotetut kilot.

Tosiaan aloitettiin kaverin kanssa käymään salilla ja uimassa viime viikon tiistaina ja ainakin kilo on jo pudonnut painoa sekä lihakset kasvanu... tai ainaki siltä tuntuu :D
Tsissus. Huomenna pitäis uimaan mennä mut ei tää olo kyl nyt ole mikään paras saatana :'( ja sitä paitsi; uiminen on parasta! Ja minä läskimörkö uskalsin jopa laittaa urheilubikinit uimahalliin viimeksi! ^^ (*vitut muista, ku en minäkään niistä*).

Yhy valivali vali vit... Onneks on Nuppu ja Minttu. Ne on ahkerasti nukkunu vuorotellen mun jaloissa, pitämässä miusta huolta ♡ mussut...

Jatkan nyt Deanin ja Samin kuolaamista ♡ ...aloitin siis sarjan vasta, muutamat jaksot olen nähnyt joskus jostain välistä tutun toimesta.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Heitäppä kommentti! Kiitos! ^-^
✪ Jos haluat viestin vastauksestani; muista laittaa ruksi 'ilmoita'-kohtaan! ✪
Kommentit julkaistaan hyväksynnän jälkeen.