torstai 16. huhtikuuta 2015

Kiukkupaskaviirusflunssa


Mahtavaa. Taas kipeenä. Oon sairastellu jo pääsiäis sunnuntaista asti... tai no oikeastaan pääsiäisen jälkeisenä maanantaina huomasin tämän viiruksen hiipineen hipiälleni. Ihanata. Kuume ei nouse, mutta olo on kuin kuumeisella. Ai että! Enkä jaksa tehdä mitään, olo on ihan vetämätön -.- yh. Olen vaan maannut ja kattonut Supernaturalia, paitsi viime ti-ke oli pakko olla koululla teoriaa kuuntelemassa, jonne sain juuri ja juuri raahattua itseni ja eilen olin Tikkurilan kurssilla, jota olin odottanut neljä kuukautta.






En suinkaan katso Supernaturalia komeiden miesten takia.... eheeeeen. Kattokkaa ny?! Tai no miehen, Sam ei oikein nappaa... Liian kiltti poika ... :>






Tänään jaksoin kouluun särkylääkkeiden voimin. Ei ehkä pitäisi kuitenkaan tätäkään alkaa harrastamaan, että vedän 1g särkylääkettä naamaan jos haluan mennä jonnekin... >_< Huomennakin tahtoisin mennä kouluun, mutta saa nähdä miten jaksan.

Yhy, en ole nyt viikkoon streamannutkaan kun olen ihan pöhnässä ollut :[ Viitti näyttää idiootilta sekä pelissä, että irl :[ perC.....

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Heitäppä kommentti! Kiitos! ^-^
✪ Jos haluat viestin vastauksestani; muista laittaa ruksi 'ilmoita'-kohtaan! ✪
Kommentit julkaistaan hyväksynnän jälkeen.