keskiviikko 17. kesäkuuta 2015

Perhanan peliaika

Mulla on mennyt ihan ohi, että Blizzard on tehny peliajan ostamismahdollisuuden pelissä ! :D

Hahhah! Hiivatti! Muutenki oon nii köyhä irl ja pelissä, niin mistä repäsen 50 tonttuu? Kova "farmaus" käynnissä ja työnnän ah:seen kaikkee mahdollista myyntiin ja garrisonissa otan vaan treasure hunter-followereita. Ehkä mä saan ainakin yhen kuukauden jossain vaiheessa ostettua, hah!

(Tää mun kesäloma meneeki iha hyvin tässä; pelaamista, kuntosaleilua ja koomaamista kämpillä u_u)



Meillä on nyt raidaamisessa taukoa, kun porukka haluaa pitää vähän kesälomaa pelaamisesta. Miehän en sitten syksyllä pääse raidaamaan muuten kuin sunnuntaisin koulun takia :/ Damn, mutta unelmien eteen pitää tehdä uhrauksia, nyt se on raidaus... :D





Enää yks leveli niin mun entinen mainikin olisi 100 lvl ! :)
Ei olis paljoo... tälläki hommasin vaa treasure huntereita garrisoniin, et jos sais tota rahaa nopeammin... :D




Aa jee kohta on juhannus <3 Mennään kaverin porukoille landelle, saunotaan, grillataan, juodaan! ^_^ En malttas odottaa....


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Heitäppä kommentti! Kiitos! ^-^
✪ Jos haluat viestin vastauksestani; muista laittaa ruksi 'ilmoita'-kohtaan! ✪
Kommentit julkaistaan hyväksynnän jälkeen.